Dotazy ke zboží
Máte dotazy ohledně našich produktů? Sem s nimi. Vybrali jsme pro vás nejčastější otázky.
Jaká je dostupnost zboží
Informace o dostupnosti zboží pro vás aktualizujeme několikrát za den. Pro aktuální dostupnost nás neváhejte kontaktovat na e-mailu obchod@akoupelnyatopeni.cz
Kolik zaplatím za dopravu?
Ceny produktů jsou u nás extrémně nízké. Výhodné máme také ceny dopravy. Přesvědčte se v článku doprava a platby.
Jak mohu platit?
Za svou objednávku můžete zaplatit převodem na bankovní účet, hotově na naší prodejně, dobírkou řidiči nebo na splátky pomocí Hello bank.
Jaká je záruka?
Na většinu zboží se vztahuje standardní dvouletá záruční doba. U některých produktů nabízíme prodlouženou záruční dobu až 5 let. Produkty s prodlouženou záruční lhůtou pro vás označujeme. Pro uplatnění záruky doporučujme uschovat daňový doklad a záruční list.
Technické dotazy
- Jak nakládat s nevyplněným záručním listem?
- Je možno si u Vás zboží vyzvednout osobně ?
- Kdy mi dodáte zboží?
- Jak podle vašeho označení poznám typ radiátoru?
- Co dělat, když nenajdu zboží, které hledám?
- Na co si mám dát pozor při přebírání zboží?
- Je zboží, které dodávate, skutečně 1. jakosti a se zárukou.
Zajímá vás něco jiného?
Jsme tu pro vás! Kontaktujte nás na
603 189 981, 412 331 111, 412 338 038 |
|
honza@akoupelnyatopeni.cz, obchod@akoupelnyatopeni.cz |