Reklamace zboží
Připravili jsme si pro vás rady na nejčastější otázky ohledně reklamací.
- Zboží přestalo fungovat v záruční lhůtě
- Dorazilo jiné zboží, než jste si objednali
- Zboží došlo poškozené při doručení
- V objednávce chybí zboží
- Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy
- Chybí Český návod
- Jiný problém?
Zboží přestalo fungovat v záruční lhůtě
Prostudujte záruční list výrobku, kde se dozvíte informace o servisní síti. Reklamací přímo u výrobce zkrátíte potřebnou dobu k vyřízení. Prohlédněte si náš Seznam autorizovaných servisů. Jedná se o nejrychlejší způsob. Nenašli jste servisní sít? Nevadí. Kontaktujte nás a my vám pomůžeme.
Kontaktujte nás, postarámme se o reklamaci zboží
Dorazilo jiné zboží, než jste si objednali
Dorazilo Vám jiné zboží, než jste si objednali? Máme důkladné kontroly, ale stát se může. Předem se omlouváme! Napište nám na reklamace@akoupelnyatopeni.cz a my vám sdělíme, jak postupovat.
Tip: pro rychlejší vyřízení použijte Reklamační formulář
Zboží došlo poškozené při doručení
Snažíme se využívat nejlepší přepravce, tak aby vám zboží došlo, tak jak má. Došla vám přesto zásilka poškozená? To nás mrzí. Pokud je evidentní, že zboží je poškozené, nepřebírejte je a reklamujte poškození přímo u dopravce. Jestliže je jakýmkoliv způsobem poškozen obal nebo zboží, trvejte na okamžitém zápisu do přepravního listu. Do tohoto zápisu přesně napište ZÁSILKA POŠKOZENA.
Tip: pro rychlejší vyřízení použijte Reklamační formulář
Je-li zboží poškozené, i přesto, že obal byl neporušený, je potřeba tuto skutečnost co nejdříve nahlásit u přepravní společnosti do 2 pracovních dnů. Níže uvádíme telefon
- PPL / DHL: 225 331 500
- Toptrans: 267 101 601
Potřebujete poradit? Kontaktujte naši podporu
reklamace@akoupelnyatopeni.cz |
V objednávce chybí zboží
Nedorazila vám zásilka kompletní? Něco chybí? I přes důkladné kontroly se to může stát. Předem se omlouváme! Napište nám na reklamace@akoupelnyatopeni.cz a my vám sdělíme, jak postupovat.
Tip: pro rychlejší vyřízení použijte Reklamační formulář
Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy
Nevyhovuje vám zboží? Do 14 dnů je máte možnost vrátit.
Oznámení lze zaslat písemně na adresu: HORÁK-CZ, s.r.o., Zadní 263/26, Rumburk, PSČ 40801, nebo elektronicky na e-mailovou adresu info@akoupelnyatopeni.cz.
Tip: pro rychlejší vyřízení použijte Online formulář pro odstoupení od smlouvy
Chybí Český návod
Chybička se vloudila. Omlouváme se. Napište nám na reklamace@akoupelnyatopeni.cz a my to napravíme.
Jiný problém?
Nejste spokojeni, potřebujete poradit? Postaráme se o vás!
reklamace@akoupelnyatopeni.cz |