vaše dotazy

FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1)

Jak je to s nákupem a provozováním kotlů na tuhá paliva po roce 2013?


2) Jak nakládat s nevyplněným záručním listem?
3) Je možno si u Vás zboží vyzvednout osobně ?
4) Kdy mi dodáte zboží?
5) Jak podle vašeho označení poznám typ radiátoru?
6) Co dělat, když nenajdu zboží, které hledám?
7) Na co si mám dát pozor při přebírání zboží?
8) Je zboží, které dodávate, skutečně 1.jakosti a se zárukou.


Jak je to s nákupem a provozováním kotlů na tuhá paliva po roce 2013?

Novela zákona o ochraně ovzduší, která vstoupila v platnost 1. 9. 2012, změnila podmínky provozu a prodeje kotlů na tuhá paliva.

Kotle z první a druhé třídy již nebudou vyráběny, avšak se budou moci ještě do konce roku 2014 prodávat a montovat - jedná se tedy o kotle, které mají prodejci ještě skladem. Od roku 2015 tedy nebude možné koupit kotel na tuhá paliva s nižší emisní třídou než je třetí emisní třída.  Pokud si tedy chcete pořídit levný kotel první nebo druhé třídy, máte poslední možnost nákupu do konce roku 2014. Tyto kotle budete moci provozovat do roku 2022. Poté bude nutné koupit kotel nový, nebo ho upravit tak, aby splňoval nároky na účinnost a emise oxidu uhelnatého - například doplněním o přestavbovou sadu na automatický kotel.

Nahoru


Jak nakládat s nevyplněným záručním listem?

Záruční listy ke zboží nevyplňujeme při expedici, protože ze zákona má zákazník 14 dní od dodání zboží na odstoupení od smlouvy a i proto, že jsou uzavřeny v originálních obalech. U běžného zboží  k možné reklamaci stačí dle českého práva pouze potvrzený nákupní doklad. Záruční list slouží pouze jako příloha, např. pro záznamy servisu, apod

 V okamžiku, kdy budete chtít záruční list potvrdit, zašlete nám jej na naši adresu. My Vám jej samozřejmě potvrdíme a zašleme zpět.

Nahoru


Je možno si u Vás zboží vyzvednout osobně ?

Zboží lze vyzvednout osobně na adrese:

HORÁK - CZ, s.r.o., Zadní 263/26, 40801 Rumburk.

Pracovní doba je :
Po - Pá 8.00 - 12.00
           13.00 - 16.30
So        8.00 - 11.00

Je ale nutné si ho NEJPRVE objednat přes internetový obchod a POČKAT na potvrzení, zda je zboží skladem.

Nahoru


Kdy mi dodáte zboží?


1. Máme - li zboží skladem, je běžná dodací lhůta k zákazníkovi 2-3 pracovní dny

2. V případě, že zboží nemáme skladem, se doba dodání prodlužuje o dobu našeho naskladnění, což je u různého zboží různé. Chcete-li si být tedy jisti, zavolejte nám kontaktní číslo 412 331 111 nebo 603 189 981. Naši operátoři Vám tuto informaci podají

 

 

    

Nahoru


Jak podle vašeho označení poznám typ radiátoru?

Příklad :

typ 22 6120 -

22 - znamená 2 desky vnější a 2 lamely vnitřní

6 - znamená 60cm vysoký
120 - zamená 120cm dlouhý

Nahoru


Co dělat, když nenajdu zboží, které hledám?

V tomto případě nám zašlete poptávku na náš kontaktní mail martin@akoupelnyatopeni.cz , nebo volejte na kontaktní čísla.

Nahoru


Na co si mám dát pozor při přebírání zboží?

Abyste si byli 100% jisti, že přebíráte korektní zásilku, věnujte převzetí zásilky maximální pozornost a vyšetřete si na ni čas. Při přebírání zboží si pečlivě prohlédněte obal. Pak zboží rozbalte a pozorně ho prohlédněte. Jestliže je jakýmkoliv způsobem poškozen obal nebo zboží, trvejte na okamžitém zápisu do přepravního listu. Do tohoto zápisu přesně napište ZÁSILKA POŠKOZENA. Při tomto zápisu se nenechte ovlivnit přepravcem. O tomto poškození nás informujte na reklamace@akoupelnyatopeni.cz

 

Nahoru


Je zboží, které dodávate, skutečně 1.jakosti a se zárukou.

Ano, zboží je v 1. jakosti .

Na základě objednávky od zákazníka objednáme nové zboží přímo od výrobce ( např : JUNKERS,DAKON, IMMERGAS, RAVAK … ) nebo od jeho největších velkoodběratelů, pokud již nové zboží nemáme skladem v našem „ kamenném obchodě „ , který spolehlivě funguje víc jak 8 let. Na výrobky poskytujeme ( a je to i v nákupním řádu ) záruku stejnou, jakou poskytuje výrobce či dovozce dle platných zákonů ČR.
 Pokud Vám servisní firma odmítá dát do provozu výrobek zakoupený jinde ( např. u nás ) než u této firmy, pak Vám nezbývá nic jiného, než na to upozornit výrobce či dovozce, pro kterého firma servis provádí. Ten by Vám měl doporučit jinou a solidní firmu, která Vám výrobek uvede do provozu.

Nahoru


Provozovatel