test2

Často kladené otázky

 

Časté dotazy k produktům

 

Záruka, reklamace

 

Doručení zboží

 

 


Jak je to s nákupem a provozováním kotlů na tuhá paliva po roce 2013?

Novela zákona o ochraně ovzduší, která vstoupila v platnost 1. 9. 2012, změnila podmínky provozu a prodeje kotlů na tuhá paliva.

Kotle z první a druhé třídy již nebudou vyráběny, avšak se budou moci ještě do konce roku 2014 prodávat a montovat - jedná se tedy o kotle, které mají prodejci ještě skladem. Od roku 2015 tedy nebude možné koupit kotel na tuhá paliva s nižší emisní třídou než je třetí emisní třída. Pokud si tedy chcete pořídit levný kotel první nebo druhé třídy, máte poslední možnost nákupu do konce roku 2014. Tyto kotle budete moci provozovat do roku 2022. Poté bude nutné koupit kotel nový, nebo ho upravit tak, aby splňoval nároky na účinnost a emise oxidu uhelnatého - například doplněním o přestavbovou sadu na automatický kotel.

 


Jak nakládat s nevyplněným záručním listem?

Záruční listy ke zboží nevyplňujeme při expedici, protože ze zákona má zákazník 14 dní od dodání zboží na odstoupení od smlouvy a i proto, že jsou uzavřeny v originálních obalech. U běžného zboží k možné reklamaci stačí dle českého práva pouze potvrzený nákupní doklad. Záruční list slouží pouze jako příloha, např. pro záznamy servisu, apod

V okamžiku, kdy budete chtít záruční list potvrdit, zašlete nám jej na naši adresu. My Vám jej samozřejmě potvrdíme a zašleme zpět.

 


Je možno si u Vás zboží vyzvednout osobně ?

Zboží lze vyzvednout osobně na adrese:

HORÁK - CZ, s.r.o., Zadní 263/26, 40801 Rumburk.

Pracovní doba je :
Po - Pá 8.00 - 12.00
13.00 - 16.30
So 8.00 - 12.00

Je ale nutné si ho NEJPRVE objednat přes internetový obchod a POČKAT na potvrzení, zda je zboží skladem.

 


Kdy mi dodáte zboží?

  1. Máme - li zboží skladem, je běžná dodací lhůta k zákazníkovi 2-3 pracovní dny
  2. V případě, že zboží nemáme skladem, se doba dodání prodlužuje o dobu našeho naskladnění, což je u různého zboží různé. Chcete-li si být tedy jisti, zavolejte nám kontaktní číslo 412 331 111 nebo 603 189 981. Naši operátoři Vám tuto informaci podají

 


Jak podle vašeho označení poznám typ radiátoru?

Příklad: typ 22 6120

  • 22 - znamená 2 desky vnější a 2 lamely vnitřní
  • 6 - znamená 60cm vysoký
  • 120 - zamená 120cm dlouhý

 


Co dělat, když nenajdu zboží, které hledám?

V tomto případě nám zašlete poptávku na náš kontaktní mail martin@akoupelnyatopeni.cz , nebo volejte na kontaktní čísla.

 

 


Na co si mám dát pozor při přebírání zboží?

Abyste si byli 100% jisti, že přebíráte korektní zásilku, věnujte převzetí zásilky maximální pozornost a vyšetřete si na ni čas. Při přebírání zboží si pečlivě prohlédněte obal. Pak zboží rozbalte a pozorně ho prohlédněte. Jestliže je jakýmkoliv způsobem poškozen obal nebo zboží, trvejte na okamžitém zápisu do přepravního listu. Do tohoto zápisu přesně napište ZÁSILKA POŠKOZENA. Při tomto zápisu se nenechte ovlivnit přepravcem. O tomto poškození nás informujte na reklamace@akoupelnyatopeni.cz

 

 


Je zboží, které dodávate, skutečně 1.jakosti a se zárukou?

Ano, zboží je v 1. jakosti. Na základě objednávky od zákazníka objednáme nové zboží přímo od výrobce (např : JUNKERS,DAKON, IMMERGAS, RAVAK …) nebo od jeho největších velkoodběratelů (v případě, že zboží nemáme skladem).

Na výrobky poskytujeme (a je to i v nákupním řádu) záruku stejnou, jakou poskytuje výrobce či dovozce dle platných zákonů ČR.

Pokud vám servisní firma odmítá dát do provozu výrobek zakoupený jinde (např. u nás), než u této firmy, pak Vám nezbývá nic jiného, než na to upozornit výrobce či dovozce, pro kterého firma servis provádí. Ten by vám měl doporučit jinou a solidní firmu, která vám výrobek uvede do provozu.

 


Podle čeho řadíte zboží v kategori?

Ve výpisu produktů defaultně řadíme zboží dle námi doporučovaného pořadí. Podle doporučení přikládáme důležitost skladovosti, prodejnosti produktů, zkušenosti prodejců a v poslední řadě dle abecedního názvu produktů, pokud nemáme dostatek informací k daným produktům.

 

 

Na vašem soukromí nám záleží

Společnost Horák - CZ, s.r.o. využívá cookies pro bezpečné a spolehlivé poskytování svých internetových stránek, ověření výkonnosti a Vašich zkušeností jako uživatele a pro další zlepšování zásadního obsahu a personalizované reklamy jak na našich internetových stránkách, tak také na stránkách třetích poskytovatelů. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním cookies a jiných technologií ke zpracování Vašich osobních údajů, včetně jejich předávání našim marketingovým partnerům (třetí osoby). Naši partneři využívají cookies a jiné technologie rovněž k personalizaci, měření a analýze reklamy. Pokud neudělíte svůj souhlas, omezíme se pouze na zásadní cookies a technologie. Přečtěte si více v našich Zásadách používání souborů cookies.

Přijmout všePouze nezbytné