test2

Recenze knihy: Stavíme dům - Průvodce stavebníka od základů až po hrubou stavbu domu

"Stavíme dům - Průvodce stavebníka od základů až po hrubou stavbu domu" je velmi užitečná a praktická kniha pro všechny, kteří plánují stavbu rodinného domu. Autorem této knihy je Zbyněk Stárek, ostřílený novinář a nakladatel s velkým technickým know-how, který se snaží jednoduše a lidsky představit základní informace o výstavbě domu. Detailně popisuje každou etapu výstavby, včetně plánování, realizace základů, hrubé stavby či technického vybavení. Neopomíjí přitom psát lidsky a čtivě, po knize by tak měl sáhnut každý "stavební nováček", ale díky zajímavým tipům může být přínosná i pro ostřílené mistry stavebního řemesla.

Hlavní přínos

Jedním z největších přínosů knihy jsou fotografie, které dokonale ilustrují průběh stavby a pomáhají nám lépe si představit, jak postupovat krok za krokem. Autorovy popisy jsou velmi podrobné a přehledné, a ukazují nám nejen to, co děláme, ale také jak a proč to děláme.

Finance pod kontrolou

Kniha se také zaměřuje na ceny a ukazuje, jak je možné ušetřit peníze během stavby, aniž bychom museli obětovat kvalitu práce. Konkrétní položkový rozpočet za celou stavbu a tipy na úsporu nám pomáhají plánovat své finanční prostředky a vyhnout se nechtěným výdajům.

Zaměřeno na aktuální zateplení

To dokládá například i kapitola "Izolační materiály a zateplovací systémy". Toto téma je důležité, protože izolace a zateplení jsou klíčové pro vytvoření komfortního a energeticky úsporného domu. Kniha se v této kapitole zaměřuje na různé typy izolačních materiálů a zateplovacích systémů, včetně jejich vlastností a výhod a nevýhod jednotlivých možností. Také poskytuje informace o tom, jak správně instalovat izolaci a zateplení, aby byly účinné a aby se minimalizovaly tepelné ztráty. Tato kapitola by mohla být pro stavebníky velmi užitečná, protože jim pomůže vybrat správné izolační materiály a zateplovací systémy pro jejich projekt a zajistit, aby byly nainstalovány správně. To se hodí především v dnešní nejisté době, kdy úspory za energie řeší snad každá česká domácnost.

Závěrem

Celkově lze říci, že "Stavíme dům" je velmi užitečná kniha, která poskytuje mnoho praktických rad a návodů pro úspěšnou výstavbu rodinného domu. Autor se snaží být co nejkonkrétnější a praktický, a pomáhá nám tak ušetřit spoustu času a peněz. Tuto knihu bych určitě doporučil každému, kdo plánuje stavbu domu, bez ohledu na to, zda si chce stavět svépomocí, nebo s pomocí odborníků.

Článek
Litujeme, ale prodej již skončil.
Na vašem soukromí nám záleží

Společnost Horák - CZ, s.r.o. využívá cookies pro bezpečné a spolehlivé poskytování svých internetových stránek, ověření výkonnosti a Vašich zkušeností jako uživatele a pro další zlepšování zásadního obsahu a personalizované reklamy jak na našich internetových stránkách, tak také na stránkách třetích poskytovatelů. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním cookies a jiných technologií ke zpracování Vašich osobních údajů, včetně jejich předávání našim marketingovým partnerům (třetí osoby). Naši partneři využívají cookies a jiné technologie rovněž k personalizaci, měření a analýze reklamy. Pokud neudělíte svůj souhlas, omezíme se pouze na zásadní cookies a technologie. Přečtěte si více v našich Zásadách používání souborů cookies.

Přijmout všePouze nezbytné